.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصدی گری دولت پاسخگوی نیازهای کشور نیست

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:‌ تصدی گری دولت در 30 سال گذشته پاسخگوی نیازهای اقتصادی کشور نبوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، عزت الله اکبری تالارپشتی پیش از ظهر جمعه در نشست مشترک رئیس اتاق بازرگانی ایران و استاندار مازندران در ساری اظهار داشت: دولت تنها دربخش اقتصادی باید حمایت، هدایت و نظارت را انجام دهد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی بهترین شرایط را برای فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی لازم را برای تدوین قوانین مورد نیاز بخش خصوصی برای ایجاد ظرفیت در برنامه پنجم توسعه را دارد.

وی افزود: بدون حضور پر قدرت اتاق بازرگانی ایران اصل 44 قانون اساسی اجرایی نخواهد شد.

اکبری خواستار اصلاح نظامهای مختلف از جمله توزیع، بهره وری، بیمه، بانکی برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز 20 ساله کشور شد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با عنوان اینکه مشارکت اتاق بازرگانی در بخش صنعت نیز باید نهادینه شود، یادآور شد: وجود رئیس جمهوری فعال و مشتاق پیشرفت و مجلس با اصول ظرفیتی است که باید از آن برای توسعه کشور استفاده شود.

وی در رابطه با برگزاری اجلاسهای روسای اتاق بازرگانی کشور نیز گفت: این نشستها که به صورت دوره در استانها برگزار می شود، در آن تصمیم گیری ‌هایی صورت گرفته و به عنوان خروجی جلسه در جهت برطرف کردن مشکلات و توسعه استانها مطرح می شود.

استاندار مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه مشکلات کشور تنها با مشارکت بخش خصوصی برطرف خواهد شد، گفت: دولت باید نگاه حاکمیتی داشته باشد و بخش خصوصی نیز مسئولیت تصدی گری امور را به عهده بگیرد.

سیدمحمد کریمی با بیان اینکه اجرای اصل 44 قانون اساسی کشور را به سر منزل مقصود می رساند، اظهار داشت:‌ بازسازی اقتصاد و خروج از بحران تنها به توسط بخش خصوصی ممکن است.

وی اتاقهای بازرگانی را به عنوان نخبگان بخش خصوصی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد:‌ مازندران توانایی تامین نیازهای کشور و حتی کشورهای همسایه را نیز دارد.

استاندار مازندران توسعه زیرساختها را از الویتهای توسعه استان اعلام کرد و گفت: مازندران در صنعت جوان و در معدن با تجربه است که با ایجاد تعامل بین مسئولان و نمایندگان باید از این ظرفیتها برای توسعه استان استفاده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.